Garanciális és szerviz ügyintézés:
NOVUS termékek: 3 év VENO eszközök: 3 év KADE termékek: 2 év | POLON-ALFA termékek: 5 év (Feltétele: Igazolja a vásárlás tényét, és szükség szerint igazolja a rendszer folyamatos karbantartottságát) |
Texecom eszközök: gyártói garancia | Minden egyéb eszköz: 1 év |
A vevő felelőssége:
- Követni a használati és szerelési utasításokat.
- Értesíteni a Polon-Alfa Magyarország Kft.-t, amikor a hiba megjelenik és betartani a garanciális ügyintézés menetét.
- Megfizetni az eszköz javításra történő szállítási költséget mindkét irányban, különösképpen, ha bebizonyosodik, hogy a javítás nem volt indokolt, mert a hiba nem létezik.
A Polon-Alfa Magyarország Kft. felelőssége:
- Ingyenesen megjavítani a hibás terméket, 30 napon belül. Ha a hibás terméket el kell küldeni a gyárba, a 30 napos határidő a szállítási idő miatt meghosszabbodhat.
- Helyettesíteni a hibás terméket egy új, vagy egy technikailag egyenértékű termékkel, amennyiben a Polon-Alfa Magyarország Kft. szervize írásban megerősíti, hogy az adott terméket nem lehet megjavítani.
- Az új, vagy megjavított árut visszajuttatni a vevőnek, a vevővel történő megegyezés szerint.
A garancia nem terjed ki:
- Mechanikai, külső behatástól származó sérülésekre: tűz, víz, elektromos túlfeszültség.
- A normál működés részét képező tevékenységekre: tisztítás, karbantartás, biztosítékok cseréje, a megfelelő működés ellenőrzése.
- A termék telepítése során felmerülő költségekre: utazás, munkaerő, szerszámok bérlése, egyéb költségek.
- A cseretermék átvételétől számított 14 napon belül nem küldi el a hibás termékeket a Polon-Alfa Magyarország Kft.-nek.
- A telepítési és használati utasítás betartásának mellőzéséből adódó hibákra.
- A hibás elektromos berendezés vagy rossz tápegység miatt bekövetkezett hibákra.
- Ha illetéktelen személy javítja meg a terméket.
- Nem a Polon-Alfa Magyarország Kft. által jóváhagyott kiegészítők és tartozékok miatt bekövetkezett meghibásodásokra.
- A hiba okozta adatvesztésre a tárolt merevlemezeken vagy más eszközökön.
A garancia csak abban az esetben lép életbe, ha a visszaküldés a lent meghatározott garanciális ügyintézés alapján történik.
A vásárlónak nincs joga kártérítést követelni, a meghibásodásból adódó profitvesztés miatt.
A Polon-Alfa Magyarország Kft. nem tehető felelőssé a rendszerek hibás működése miatt.
Garanciális és szerviz ügyintézés menete:
A Polon-Alfa Magyarország Kft. minden garanciális ügyintézéséről munkalapot készít.
- A garanciális és szervíz igényléséhez a vevőnek fel kell vennie a kapcsolatot a Polon-Alfa Magyarország Kft. műszaki támogató osztályával, kitölteni, aláírni és e-mailben beküldeni az ügyintézéshez szükséges hibabejelentő lapot (amely a lap alján található), a szerviz@polon-alfa.hu -ra.
- A hibabejelentő lapot a megrendelő tölti ki. A hibabejelentő lapnak a következő információkat kell tartalmaznia kötelezően:
- Cégnév
- Név
- Kapcsolattartó elérhetőségei
- Termék pontos típusa
- Szériaszáma
- A meghibásodás részletes leírása
A hibás termék visszaküldése:
- A vásárló fedezi a hibás termék visszaküldésének költségeit (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek).
- A Polon-Alfa Magyarország Kft. a kicserélt vagy megjavított termék visszaküldésének költségét – a várható költség egyeztetését követően - a vásárlóra hárítja. (csomagolás, biztosítás és egyéb költségek), vagy a termék a Polon-Alfa Magyarország Kft. (1033 Bp. Szőlőkert utca 13.) telephelyén díjmentesen átvehető.
- Az árut minden tartozékával és kiegészítőjével együtt (távirányító, tápegység, tápkábel) kell visszaküldeni.
- A terméket eredeti dobozába kell visszacsomagolni, amennyiben erre nincs mód, úgy egy helyettesítő dobozt kell használni, ami garantálja a termék megfelelő védelmét a szállítás következtében bekövetkező sérülésektől.
- A Polon-Alfa Magyarország Kft. nem fogad olyan csomagokat, amelyek nem megfelelően vannak csomagolva vagy szállítás közben megsérültek.
- A beérkezett csomag állapotát, tartalmát, a megérkezett termék állapotát a hibabejelentő lapon rögzítjük, amennyiben szükséges fotózzuk.
- Előzetes e-mailes tájékoztatás, hibabejelentő lap hiányában vagy hiányos kitöltés esetén cégünk NEM kezdi meg a garanciális ügyintézést!
Javítás, csere
- A Polon-Alfa Magyarország Kft. saját belátása szerint javítja, vagy cseréli ki a meghibásodott termékeket, a garanciális feltételek alapján.
- A Polon-Alfa Magyarország Kft. visszaküldi a hibás, kicserélt tartozékokat a vevőnek, amennyiben erről írásos kérés esetén, viszont, ha ez irányú kérés nem érkezik, a hibás alkatrészek megsemmisítésre kerülnek.
- Abban az esetben, ha a javítás nem garanciális, a Polon-Alfa Magyarország Kft. tájékoztatja a vevőt a többletköltségekről, és ha a vevő írásban beleegyezik, a Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavítja és visszajuttatja a terméket a vevő részére. Minden felmerülő költség a vevőt terheli.
- A javítást követően emailben tájékoztatjuk a vevőt.
A Polon-Alfa Magyarország Kft. minden partnerének lehetősége van csereeszközt rendelni a javítás időtartamára.
A csere termék nem jelent új eszközt, ennek meghatározása a Polon-Alfa Magyarország Kft. feladata.
Javítás idejére kiadott csereszköz megrendelő:
- A vevő köteles felvenni a kapcsolatot a a hiba feltárásához a Polon-Alfa technikai támogató munkatársaival.
- A csereeszközt a pontos típus megadásával a vevő köteles emailben megrendelni, a csereeszköz megrendelő lapot (amely a lap alján található), megfelelően kitölteni és elküldeni a szerviz@polon-alfa.hu -ra!
- Csere eszköz kiadását, csak a Polon-Alfa Magyarország Kft. műszaki támogató osztálya engedélyezheti, amelyről az ügyfelet e-mailben tájékoztatja.
- A megrendelésről cégünk számlát állít ki.
- A számla sztornózásra kerül, ha:
- A javítás indokolt volt, viszont a hibás terméket nem lehet megjavítani,
- A javítás indokolt volt, a hibás terméket a Polon-Alfa Magyarország Kft. megjavította és a csereterméket a vevőtől eredeti dobozában, sértetlenül visszakapta.
- A számlát a vevőnek ki kell fizetni, ha:
- A garanciális-javítás nem volt indokolt,
- A csereterméket hiányosan, sérülten, nem az eredeti csomagolásában kapjuk vissza,
- Az előzetesen átvett csere termék helyett, a meghibásodott készüléket 14 naptári napon belül nem juttatja vissza a Polon-Alfa Magyarország Kft. részére.
A csereeszköz megrendelő lap hiányában, vagy a hiányosan kitöltött dokumentum esetén cégünk NEM biztosít csereeszközt!
Visszáru és visszavétel, a vásárlástól (számla kiállítása) maximum 90 napon belül az alábbi feltételekkel.
Visszáru feltételei:
- sértetlen és
- hiánytalan és
- bontatlan csomagolásban
Visszáru igénylés menete:
- A vevő köteles előzetesen kitölteni a visszáru igénylő lapot (amely a lap alján található) és ezt e-mailen elküldeni a szerviz@polon-alfa.hu -ra!
- A vevő a visszáru igénylő lap kitöltésével, azt e-mailen előzetesen megküldve igényli a visszárut, amely az alábbi kötelező adatokat tartalmazza:
- Cégnév
- Igénylő adatai és elérhetőségei
- a vásárlásról szóló számla sorszáma
- termék cikkszáma, mennyisége
- A visszáru és visszavételt csak a Polon-Alfa Magyarország Kft. műszaki támogató osztálya engedélyezheti, amelyről az ügyfelet e-mailben tájékoztatja.
- A Polon-Alfa Magyarország Kft. fenntartja a jogot, hogy egyes termékek visszáru igényét visszautasítsa!
Visszáru igénylő lap hiányában, vagy a visszáru-feltételek megsértése esetén cégünk elutasítja a visszárura vonatkozó vevői igényt!